Saturday, November 11, 2006

am gasit locul meu...

Am luat un apartament destul de ieftin, chiar in hotarul orasului, si deja am gasit un loc unde pot juca baschet si tenis de masa. Apartamentul meu e destul de frumos, dar se afla cam intr-un sector unde majoritate sunt negri (corect se spune afro-americani, dar merge si asa si asa in engleza), si astfel cand ma duc sa joc tenis de masa (unde pierd la toti) eu sunt singura persoana de “rasa alba”. Faptul insusi nu conteaza, dar ma simt intr-o alta lume, una in primul rand in stil de sudul americii (cu stilul lor de a vorbi si de a glumi). Eu sunt un “yankee”, adica, de la nord-est, si din neamuri Protestante ca majoritatea americanilor albi. Cultura in care m-am crescut ma face cam incordat si poate char cam rece cateodata, prea serios, si prea competitiv. La sala sportiva unde ma duc sa joc tenis, atmosfera e alta – ei vorbesc tare, chiar striga, fac glume, au niste personalitati ca cum n-am vazut niciodata… nu explic bine, e greu sa explic, dar oricum imi place si sper ca ma simt mai liber acolo si fac macar cateva prieteni buni – si desigur sa birui pe toti pana la urma!

No comments: