Thursday, October 26, 2006

a fost vreodata o placere sa te duci la posta???

Azi m-am dus in sat sa fac un cont la banca, sa trimit niste lucruri la posta, si sa cumpar un mobil. N-am avut niciodata atate interactii placute - oamenii ma ajutau, ma sfatuiau, si in general au fost ajutatori. Am vrut sa cumpar un mobil, dar lucratorul de la magazin mi-a spus ca n-are sens sa cumpar de acolo, mai degraba de pe internet. La posta, postarita m-a gasit o metoda sa trimit ceva mai ieftin decat am anticipat. La banca, am deschis un cont si representantul bancii mi-a propus un plan mai ieftin pentru studenti, chiar daca nu sunt un student! Si toti au fost calmi, politicosi, si rabdatori.

Nu-i asa in fiecare sat, nici in America nici in Moldova - am noroc de fratii mei din New York de centru.

Trebuie sa ma starui sa fac mai multe poze - sper ca degraba pun mai multe.

No comments: